Skissbloggen har gått i pension och jag tackar alla deltagare som varit med under dessa två åren!














tisdag 1 januari 2013

Vinnaren decemberskissen!

Först måste jag tacka Helen på Scrapfabriken för det fins priset som vinnaren får! Och Anna-Maria för det otroligt inspirerande kortet! Tack snälla!
Sedan vill jag tacka er alla som var med i december! Så otroligt roligt att ni tog er tid i julstressen och tolkade skissen. Och så himla många fina bidrag med roliga, vackra och kreativa resultat!

Jag, Helen och Anna-Maria har alla lämnat in våra poäng och nu har jag ett resultat!

Jag kommer att redovisa alla som kom på prispallen i år. Det kanske är roligt att veta även om man inte vinner ett pris?

Vinnaren av december utmaning är denna layouten!



STORT grattis Cilian som skapat denna härliga sida! Kolla in skidorna! Om du mailar Helen på Scrapfabriken info@scrapfabriken.se och berättar att du vunnit hos LillBlomman Skissar så skickar hon ditt fina pris.

På prispallen kom också:

2:a Asamia
3:a Ingba
3:a Ulrika Wandler
5:a Pillan

Ni vinner äran och våran beundran :)

Hoppas att ni alla vill vara med och tolka årets första skiss!

Kram!

2 kommentarer:

  1. Mycket värdig vinnare! Grattis Cilian :)

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnaren!! Så kul att jag fick en liten prisplats... :-)
    /Pillan

    SvaraRadera